– هم استانی‌های عزیزی که در شهرستان ساری یا دیگر شهرهای همجوار سکونت دارند، می‌توانند به صورت حضوری مدارک خود را به دفتر ترجمه رسمی شماره 837 مازندران تحویل دهند.

– مشتریان گرامی ساکن ساری همچنین می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به دفتر ما، پس از هماهنگی با دارالترجمه رسمی شماره 837، مدارک خود را به وسیله پیک موتوری به دارالترجمه ارسال کرده و سپس سفارش خود را توسط پیک موتوری تحویل بگیرند. شایان ذکر است که هزینه پیک موتوری برای سفارش‌های ترجمه بیش از 200 هزار تومان رایگان می باشد. (هزینه تمبر دادگستری و وزارت خارجه شامل تخفیف نمی‌شود).

– هم استانی‌های عزیزی که در دیگر شهرستان‌ها به خصوص شهرستان‌های غرب استان سکونت دارند، می‌توانند پس از هماهنگی با دفتر ترجمه رسمی شماره 837 مازندران، مدارک خود را از طریق پست پیشتاز ارسال کنند.

– البته برای رفاه حال تمامی مشتریان گرامی و سرعت بخشیدن به امر ترجمه، دفتر ترجمه رسمی شماره 837 مازندران این امکان را فراهم نموده است که مشتریان عزیز ابتدا تصویری از مدارک مورد ترجمه را از طریق اینترنت (پست الکترونیکی یا پیام‌رسان‌های اینترنتی مثل تلگرام و سیمرغ) برای ما ارسال کنند تا به محض دریافت تصاویر، فرایند ترجمه آغاز شود، و سپس اصل مدارک خود را به آدرس دفتر ترجمه رسمی شماره 837 مازندران از طریق پست پیشتاز ارسال کنند (یادآوری می‌شود که ترجمه رسمی اسناد شما نیازمند دریافت اصل مدارک است).

– هزینه بازگشت سفارشات هم توسط پست برای ترجمه‌های بالای 200 هزارتومان رایگان می‌باشد (هزینه تمبر دادگستری و وزارت خارجه شامل تخفیف نمی‌شود).

– در صورت داشتن هرگونه سؤالی، حتماً با دفتر ترجمه رسمی شماره 837 مازندران تماس بگیرید.

نشانی ما: ساری، بلوار امیر مازندرانی، جنب بیمارستان امام، کوچه یاس، مجتمع یاس، طبقه دوم، واحد ۷، دفتر ترجمه رسمی شماره ۸۳۷ مازندران کد پستی: ۴۸۱۶۶۵۴۱۷۵
تلفن: ۴۲۷۲ ۳۳۳۷ (۰۱۱) 
همراه و پیام رسان‌های اجتماعی (تلگرام و واتس اپ): ۰۹۱۱۲۹۱۴۶۳۲